01
informatiemanagement
Van probleemstelling tot een oplossing.

U maakt dagelijks gebruik van waardevolle informatie die via verschillende digitale kanalen tot u komt, zoals websites, e-mails, WhatsApp, Geo-viewer en andere gespecialiseerde software. Echter, het ontvangen van deze informatie kan soms traag, te laat of zelfs helemaal niet gebeuren, wat niet alleen frustratie kan veroorzaken bij u en uw collega's, maar ook grote gevolgen kan hebben voor de dagelijkse bedrijfsvoering in uw organisatie. Deze gevolgen kunnen zowel financieel als politiek van aard zijn.
Om ervoor te zorgen dat uw informatieprocessen en informatiearchitectuur optimaal zijn ingericht, zodat u geld kunt besparen, leg ik u graag uit hoe dat mogelijk is.
Door uw informatieprocessen en informatiearchitectuur optimaal te laten inrichten kunt u geld besparen, hoe? Dat leg ik u graag uit.- uitvoeren quickscan
- opstellen business case
- uitvoeren kosten- en batenanalyse
- begeleiden wensbepaling
- begeleiden aanbesteding
- uitvoeren quickscan
- opstellen business case
- uitvoeren kosten- en batenanalyse
- begeleiden wensbepaling
- begeleiden aanbesteding
02
projectmanagement
Van a tot z in control!
Projecten verlopen niet altijd volgens plan. Soms komt dit doordat het project voor het eerst wordt uitgevoerd door de eigen organisatie, een dienstverlener of een leverancier, maar vaak komt dit door gebrekkige voorbereiding en beheersing van het project.
Als professional in projectmanagement, hanteer ik een gestructureerde aanpak van begin tot eind, met duidelijke afspraken. Hierdoor wordt uw project efficiënt uitgevoerd en heeft u als opdrachtgever te allen tijde volledige controle. Dit zorgt voor een gevoel van ontspanning, zodat u zich kunt richten op andere belangrijke zaken.- voorbereiden projectplan
- schrijven projectplan
- uitvoeren project
- voorbereiden projectplan
- schrijven projectplan
- uitvoeren project

03
business consulting
Van beheer tot uitvoering.

Hoewel het misschien negatief klinkt, is het belangrijk om te realiseren dat er altijd ruimte is voor verbetering in elk proces. Na verloop van tijd kunnen er stappen insluipen die niet optimaal zijn voor zowel het interne als externe klantproces.
Wim past zijn kennis en competenties toe binnen de Lean Six Sigma methodiek, waarbij de nadruk ligt op de (extra) toegevoegde waarde voor de klant in het verbeterproces. Zijn expertise beslaat niet slechts één specifiek thema, maar strekt zich uit van Beheer Openbare Ruimte tot Wet Maatschappelijke Ondersteuning en alles wat daartussenin valt.
- opstellen business analyse
- (keten)procesverbetering
- herinrichten bedrijfsprocessen
- opstellen business analyse
- (keten)procesverbetering
- herinrichten bedrijfsprocessen